Joves

SA NOSTRA i la UIB lliuren els premis de la XXV edició del Club d'Inversió

Aquest divendres, 30 de maig, tindrà lloc l'acte de Cloenda de la XXV edició del Club d'Inversió que organitzen SA NOSTRA-BMN i la UIB. Els quatre equips millor classificats es repartiran 4.500 euros en efectiu.

A l’acte de cloenda hi assistiran els equips millors classificats i finalistes i per part de la UIB Margalida Payeras, Vicerectora d’Alumnes, Titulats i Ocupabilitat i Javier Capó, director del Club. En representació de SA NOSTRA-BMN: Jordi Mulet, director de Relacions Institucionals i Andreu Ramis, director de l’Obra Social.

40 equips i 140 alumnes

El primer de la classificació general rebrà 1.500€ i el segon 1.000€. Pel que fa als premis especials per gestió de la cartera de renda variable,  el primer classificat rebrà 1.250€ i 750€ el segon. En aquesta edició, hi han participat 140 estudiants, dividits en 40 grups.

28 equips han obtingut rendibilitats positives

Les convulsions viscudes pels mercats financers en els darrers sis mesos, durada que coincideix amb les activitats del Club, i particularment als mesos de gener i d’abril, han fet que només 28 dels 36 equips que han finalitzat el concurs, hagin obtingut rendibilitats positives. La rendibilitat mitjana de tots els grups ha estat del 4,8% que està una mica per sobre de l’evolució de l’IBEX que ha pujat un 4,4%, durant el període d’activitat del Club. Cada equip ha comptat amb un patrimoni fictici de 100.000 euros per operar en accions i de 50.000 euros per a la operativa en derivats.

El Club d’Inversió té com a objectiu principal donar a conèixer els aspectes operatius del funcionament dels mercats organitzats d’accions i dels mercats de derivats sobre renda variable.

Sortida professional i feina en equip

Amb el Club d’Inversió els joves estudiants descobreixen una sortida professional lligada als seus estudis, participen en una tasca d'equip i coneixen l’operativa de les places borsàries i de les Sales de Mercat d’algunes de les entitats que operen en els mercats financers.

30-05-14
Lliurament de premis | Palma