SN Solidària

11-03-2011

140 propostes ja han obtingut dotació a Mallorca

En quatre setmanes de votacions, ja s’han atorgat 37.711 vots als diferents projectes i activitats de “SA NOSTRASOLIDÀRIA”.

Amb els vots de més de 12.647 clients, 72 associacions han aconseguit el suport necessari per desenvolupar la seva proposta i 68 compten amb el mínim de vots imprescindibles per obtenir ajut.

Si voleu votar, ho podeu fer fins al proper 15 d’abril, que es tancarà el termini de votacions.

Tu tries

La finalitat de la campanya “SA NOSTRA” Solidària és aconseguir una major implicació social dels clients a través de la participació directa per escollir entre les propostes solidàries que consideri prioritàries.

A més, “SA NOSTRA” vol difondre entre la societat la tasca solidària que realitzen les diferents associacions.

Alguns dels representants de les entitats solidàries
El termini de votacions està obert fins al proper 15 d'abril