Palma - Centre de Cultura de Palma -
Terres llunyanes

Nova edició de l'exposició lMata Ombres, i per a celebrar els 50 anys de la Fundacíon Vicente Ferrer a l'Índia. Iniciativa col·lectiva  i artística que dona veu als més exclosos a la qual hi paticipen 6 artistes de primera línea de les Illes Balears.

Horari de visites:

de dilluns a divendes de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h (dissabtes, diumenges i festius tancat)

Organitza: Consell de Mallorca, Fundación Vicente Ferrer, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

Palma - Centre de Cultura de Palma -
L'art de la taula periòdica. Les dones i els seus elements

Exposició amb motiu de l'Any Internacionnal de la Taula Periòdica dels Elements Químics, (AITP 2019). Romandrà oberta fins al 18 'octubre. Inauguració dissabte dia 21 a les 19 h.

Un octet de l'Orquestra Universitat de les Illes Balears interpretarà peces d'Alexander Borodín

Horari de visites:

de dilluns a divendres de 10.30 - 13.30 h i de 17 - 20 h

Organitza: SAC - UIB, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

III EDICIÓ CINEMA D'AUTOR DE MALLORCA

Palma - Centre de Cultura de Palma - 18:30
Primera part. Secció Balear

Projecció dels curtmetratges: Mírame, de Juan Andres Mateos Diaz, (2019 - 12'), Invaders de Marta Jiménez, (2018 - 15'), The Golden Child, de Miguel Angel Duran, (2018 - 8'), Alma roja de Juan Pizá, (2018 - 4') i Espías En La Arena, Objeivo ... de Pablo Azonn Williams y Marta Hierro, (2016 - 66').

Entrada lliure fins a completar aformanet

Organitza: Shorts & Films Infest 2019, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

CICLE CONFERÈNCIES

Palma - Centre de Cultura de Palma - 13:00
La tempesta perfecta

Conferència que tractarà L'actual situació política espanyola en el context internacional a càrrec del Sr. Juan José López Burniol, llicenciat en Dret per la Universitat de Navarra.

Informació i inscripcions: https://cerclemallorca.es/ca/las-conferencias-del-cercle/

Organitza: Cercle d'Economia de Mallorca, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

CINEMA LGTBIQ+

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:00
Tomboy

Projecció del film de la directora Céline Sciamma, (2011 - 82'), tema: homes i menors trans

Inscricpió gratuïta, places limitades

Més informació: https://sac.uib.cat/act_sac/cinema/Cinema-LGTBI/

Organitza: UIB - SAC, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia

III EDICIÓ CINEMA D'AUTOR DE MALLORCA

Palma - Centre de Cultura de Palma - 18:30
Segona part. Secció Balear

Projecció dels curtmetratges: Nada de Joan Maura, (2019 - 18'), Returbiu de Manuel García Postigo, (2019 - 24'); Mamá de Marcos Callejo, (2019 -18') i Inextinguible de Felipe Rico Atara, (2018 - 61')

Entrada lliure fins a completar aforament

PRESENTACIÓ LLIBRE

Palma - Centre de Cultura de Palma - 19:00
Dilemas éticos y otras cuestiones filosóficas

Presentació del llibre del professor Arturo Cadenas Iturriozbeitia sobre la sèrie "Breaking Bad".

Organitza: CESAG, Fundació Sa Nostra, Caixa de Balears i Bankia